Сьогодні, під час навчання іноземної мови у школах, широко використовується метод проектів. Він розвиває творчість школярів, заохочення їх до дослідницької діяльності, дозволяє глибше пізнавати навчальні предмети, використовувати різні режими роботи учнів, організовувати навчання у співпраці.
Проектна робота –це вид роботи (переважно в групах), метою якої є підготовка кінцевого продукту англійською мовою – альбому, подання інформації тощо. Проект – дає учню можливість виконати незалежну роботу, побудовану на знанні мови та компетенціях, здобутих упродовж певного періоду вивчення теми. У процесі проектної діяльності учні реально спілкуються між собою і з навколишнім світом англійською мовою.
На запитання "Чому саме проектна робота?" можна дати такі відповіді:
- тому, що проектна робота мотивує - учні пишуть про себе, свою сім’ю, свій дім, свої інтереси і уподобання, англомовні країни; проводять невелику дослідницьку роботу з теми, яка їх цікавить. Учні різного рівня мовленнєвого розвитку можуть виконати свій власний проект – великий чи малий, простий чи складний – і зможуть пишатися цим.
- тому, що проектна робота особистісно зорієнтована - готуючи розповідь на задану тему в письмовій формі, учні відкривають для себе значення англійської мови. Адже, можливо, у майбутньому, їм доведеться розповісти іноземцю англійською про себе чи свої уподобання. Робота над проектом допоможе їм підготуватися до цього.
- тому, що проектна робота має загальноосвітню цінність - сучасна шкільна програма вимагає, щоб викладання предметів сприяло розвитку незалежності, самодисципліни, ініціативи, уяви, співпраці з іншими учнями і корисних дослідницьких навичок. Проектна робота є практичним шляхом реалізації цих освітніх цілей на уроці та в позаурочний час.
Підготовка, виконання і презентація проекту займає багато часу. Але не вся проектна робота мусить бути виконана на уроці. Багато учнів захочуть додатково попрацювати над проектом, щоб створити таку презентауію, якою б вони могли дійсно пишатися, тому й закінчують роботу вдома.
Оцінювання - це найважливіший етап для учнів. Вони завжди хочуть почути схвальний відгук про свій проект від учителя. Дуже важливо, щоб робота дітей оцінювалася не тільки з точки зору лінгвістичної правильності, а й наскільки творчою та оригінальною вона є .
Тому учителю слід запропонувати учням підготувати й показати для перевірки спочатку чернетку проекту, щоб виявити помилки та виправити їх ще до моменту презентації проекту.
Проекти учнів
What language will be international in 100 yearsPolitical system of Ukraine and Great Britain
Cities of Ukraine
Sights of London
Easter traditions
Food traditions
London - the best city
W. Shakespeare
Olympic games in future
Немає коментарів:
Дописати коментар